نماد سایت بست کلینیک

بهترین روش جوانسازی پوست چیست؟

شاید تاکنون به این فکر کرده باشید که بهترین روش جوانسازی پوست چیست؟ پوست سد دفاعی بدن است که از آن در برابر آلودگی ها و میکروب ها محافظت می کند. برای تقویت این ارگان مهم بدن به انواع ریزمغذی ها نیاز است.

از آنجایی که بدن قادر به تولید برخی از این مواد مفید مانند انواع ویتامین های محلول در آب نیست، بدون شک بهترین روش برای جوانسازی استفاده از مکمل های مولتی ویتامین مینرال است. برای آشنایی بیشتر با این مکمل ها و اثرات آنها روی پوست، ما را تا ادامه این مقاله همراهی کنید.

راه های جوانسازی پوست

بهترین روش جوانسازی پوست چیست؟

عدم دریافت روزانه مواد مغذی همچون: ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب در ایجاد مشکلات پوستی بسیار تاثیرگذار است. از این رو برای جلوگیری از این مشکلات و کاهش روند پیری زودرس پوست، بهتر است از مکمل های تقویتی برای جوانسازی پوست استفاده شود.

این مکمل ها به صورت قرص، کپسول، شربت، آمپول، پودر و غیره به تولید می رسند و دارای ویژگی های متفاوتی هستند. در هر کدام از این محصولات از ترکیبات متنوعی استفاده شده است و میزان یک ترکیب بدون شک از سایر ترکیبات موجود در آن مکمل بیشتر است. به عنوان نمونه در ترکیبات قرص یونی زینک و زینک پلاس زینک با دوز بالاتری استفاده می شود. اما مکمل های کلاژن بدون شک دوز کلاژن و ویتامین C بالاتری دارند.

به همین دلیل در ابتدا باید از میزان کمبودهای بدن خود به این ریزمغذی ها اطلاع پیدا کنید. برای این منظور مراجعه به پزشک و انجام آزمایش خون به شما کمک می‌ کند که بهترین روش جوانسازی پوست را متناسب با نیاز بدن خود انجام دهید.

مصرف قرص و مکمل های جوانسازی پوست

پوست برای بهبود عملکرد خود به ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارد. این ترکیبات با نفوذ به لایه های زیرین پوست به آبرسانی و تغذیه رسانی آن کمک می کنند و موجب تقویت بافت و ساختار پوست می شوند.

همچنین بسیاری از این ترکیبات، کلاژن سازی پوست را تحریک می کنند و مانع از کاهش این پروتئین مفید در پوست می‌ شوند. کلاژن و الاستین دو پروتئین بسیار مفید برای حفظ ساختار پوست هستند و مانع از افتادگی و ایجاد چروک روی این ارگان مهم بدن می شوند.

با مصرف مکمل های جوانسازی پوست بدون شک از ایجاد این مشکلات جلوگیری به عمل می آید. به همین دلیل مصرف مکمل ها بهترین روش جوانسازی پوست است که طرفداران بسیاری دارد. برای آشنایی با مهمترین مکمل های جوانساز پوست با ما همراه باشید.

قرص کلاژن

حتما برای یک بار هم که شده نام قرص کلاژن را شنیده اید. بدن به صورت طبیعی این ماده را تولید می‌ کند. اما با افزایش سن، میزان تولید کلاژن در بدن کاهش می یابد. به همین دلیل در سنین بالا شاهد افزایش چین و چروک روی پوست خود خواهید بود.

این قرص ها با دوزها و ترکیبات متفا‌وتی تولید می شوند. در ترکیبات آنها علاوه بر کلاژن، ویتامین‌ C نیز وجود دارد. این ترکیبات به تقویت پوست و جلوگیری از افتادگی و شل شدن آن کمک می کنند و همچنین در درمان پیری زودرس پوست نیز بسیار مفید هستند. می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع مکمل های کلاژن کلیک کنید.

قرص زینک پلاس

مصرف قرص زینک پلاس بهترین روش جوانسازی پوست محسوب می‌ شود. بدون شک این قرص حاوی مقدار فراوانی از ماده معدنی زینک است. همچنین در ترکیبات آن از انواع ویتامین های گروه B و ویتامین C نیز استفاده می شود. این مواد مورد نیاز پوست در تقویت آن بسیار موثر هستند و مانع از ایجاد چروک، افتادگی، لک، آکنه، خشکی و اگزمای پوست می شوند.

خرید قرص زینک پلاس ایرانی و خارجی بهتر است به وب سایت داروخانه آنلاین داروهوم مراجعه کنید و سفارش خود را در بازه زمانی کوتاهی به ثبت برسانید.

قرص یونی زینک

این قرص تحت لیسانس شرکت لیبرتی سوئیس قرار دارد و یکی از بهترین مکمل های جوانسازی پوست به شمار می رود. این محصول به دلیل ترکیبات مفید خود جز مکمل های بسیار پرفروش در زمینه پوست،‌ مو و ناخن است‌.

بدون شک زینک موجود در این محصول در سنتز سلول های پوست نقش بسیاری دارد. همچنین به دلیل خواص آنتی اکسیدانی این ماده معدنی، التهابات روی پوست به سرعت از بین می روند. زینک در حفظ رطوبت پوست نیز نقش موثری را ایفا می کند. همچنین ویتامین C و ویتامین های گروه B موجود در این مکمل نیز خواص زینک و میزان جذب سایر ریز مغذی ها در بدن را افزایش می دهند.

قرص پرفکتیل

این قرص در محتویات خود دارای انواع ریزمغذی ها است. مکمل مورد نظر تحت لیسانس انگلستان و به سفارش شرکت ویتابیوتکس در ایران تولید می شود. به همین دلیل باید مصرف این قرص را جز بهترین روش جوانسازی پوست به شمار آورد.

در ترکیبات قرص پرفکتیل از عصاره دانه انگور مواد معدنی، ویتامین های D ،C ،E، ویتامین‌ های B و سیستئین استفاده شده است. این ترکیبات در درمان مشکلات پوستی و حفظ جوانی و طراوت پوست بسیار مفید هستند.

قرص آنادرم

این مکمل توسط شرکت پرمون سلامت امین در ایران تولید می شود و دارای ترکیبات بسیار مفید برای جوانسازی پوست است. ترکیبات موجود در این مکمل شامل: عصاره هسته انگور، عصاره لیکوپن، ویتامین C، زینک، سویا و عصاره ماهی می شوند.

این ترکیبات به درمان و جلوگیری از ایجاد چین و  چروک‌ روی پوست کمک می کنند و با تغذیه رسانی به پوست موجب تقویت آن می شوند. همچنین با تقویت سیستم ایمنی، استرس اکسیداتیو رادیکال های آزاد روی پوست را خنثی می سازند.

قرص اکتی درم

یکی دیگر از بهترین روش جوانسازی پوست مصرف قرص اکتی درم است. این قرص حاوی ترکیباتی همچون: زینک، ویتامین های گروه B، ال سیستئین، ال متیونین و مخمر آبجو است که موجب تقویت ساختار پوست می شوند.

همچنین این ترکیبات در جلوگیری از ایجاد چین و چروک های پوستی نیز بسیار مفید هستند. با استفاده از این مکمل، کلاژن سازی در پوست اتفاق می افتد و بافت پوست سفت و محکم خواهد شد. در نتیجه با مصرف روزانه این قرص جوانی و شادابی چهره شما نیز چندین برابر می شود و از پوستی سالم و شفاف بهره مند خواهید شد.

کپسول هیالورون

این کپسول در دسته بندی مکمل های تغذیه ای مخصوص پوست قرار می گیرد که توسط شرکت آپووتال فرموله می شود. از آنجایی که در ترکیبات این مکمل از بیوتین و ویتامین C استفاده شده است، این محصول نقش مهمی در جوانسازی پوست بر عهده دارد. مکمل مورد نظر با تحریک سلول های پوست به تولید کلاژن در بدن کمک می کند و بدین طریق مانع از ایجاد علائم پیری زودرس مانند: چین و چروک‌ و افتادگی های روی پوست می شود.

در نتیجه…

اگر به دنبال بهترین روش جوانسازی پوست هستید، در این مقاله به بررسی آن پرداختیم. مصرف مکمل های تقویت کننده پوست یکی از راهکارهای بسیار مفید و کم هزینه برای جوانسازی پوست است. از این طریق انواع ویتامین ها، مواد مینرال و اسیدهای آمینه ضروری بدن تامین می شوند و آبرسانی عمقی به لایه های داخلی پوست نیز در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

همچنین این ترکیبات در کلاژن سازی پوست نیز نقش مهمی دارند و مانع از ایجاد چروک و سایر علائم پیری زودرس می شوند. با مصرف روزانه این مکمل ها سیستم ایمنی بدن تقویت می شود و احتمال ایجاد مشکلات و بیماری های پوستی نیز کاهش پیدا می کند.

خروج از نسخه موبایل