تزریق ژل و بوتاکس در مشهد با توجه با آثار قابل توجهی که در زیبایی و جوانسازی پوست دارد، بسیار مورد توجه ساکنین این شهر قرار گرفته است. پیش از شروع پرداختن به جزئیات تزریق ژل و بوتاکس در مشهد، معرفی مختصری از این شهر خواهیم داشت:

 

مشهد شهری زیارتی و سیاحتی در شمال شرق کشور است و مهم ترین قطب گردشگری مذهبی کشور و نیز دومین شهر مذهبی جهان محسوب می شود. این شهر در همسایگی شهرهای سرخس، درگز، چناران و نیشابور قرار دارد، داشتن مرز مشترک با کشورهای افغانستان، ترکمنستان به این شهر اهمیت نظامی خاصی بخشیده است. قدمت سکونت در مشهد بر اساس اکتشافات مربوط به تپه نادری به هزاره پنجم قبل از میلاد باز می گردد. این شهر محل سکونت اقوام آریایی بوده و نام خود را از بارگاه مقدس امام رضا(ع) گرفته است.

 

حال که آشنایی نسبی با شهر مشهد به دست آوردید، به جزئیات مربوط به تزریق ژل و بوتاکس در مشهد می پردازیم.

 

تزریق ژل و بوتاکس در مشهد

ژل­ها یا پرکننده ها برطرف کننده چروک های دینامیک هستند که با هیجانات روی پوست ایجاد می شوند و در حالت استراحت از بین می روند و با استفاده از بی حسی از طریق سوزن های ریزی به نقاط مورد نظر تزریق شده و با توجه به کاربردهای متفاوت آنها باعث حجیم کردن منطقه مورد نظر و یا پر کردن خطوط موجود روی پوست می شوند.

بوتاکس یا شل کننده برطرف کننده چروک های استاتیک می باشد که در حال استراحت نیز بر روی پوست وجود دارنداز طریق سوزن های ریز میان تهی تزریق می شود که داخل سوزن از لایه تفلون بوشانده شده است.

گاهی اوقات چین و چروکها ترکیبی از نوع دینامیک و استاتیک هستند به این صورت که در حالت استراحت وجود داشته و با هیجان عمیق تر می شوند، در این حالت ژل و بوتاکس مانند مکمل عمل می کنند، به این صورت که ابتدا بوتاکس تزریق شده و پس از مشخص شدن تأثیر آن، از ژل استفاده می شود.

مواردی که در ادامه مطلب خواهید خواند:

 

تزریق ژل و بوتاکس در مشهد چه کاربردهایی دارد؟

تزریق بوتاکس شامل یک سری کاربردهای زیبایی و کاربردهای درمانی می باشد. از کاربردهای زیبایی تزریق بوتاکس مواردی مانند از بین بردن موقتی چین و چروک های خطوط بین ابروها که موجب میشود شما خسته، غمگین یا عصبانی به نظر برسید، از بین بردن خطوط پیشانی، خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم ها و اطراف را می توان نام برد.

از کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس مواردی مانند درمان تعرق بیش از حد، درمان دردهای مزمن، درمان میگرن، درمان اسپاسم ماهیچه های گردن، درمان مثانه بیش فعال، درمان لوچی چشمها می توان نام برد.

از کاربردهای تزریق ژل می توان مواردی مانند حجیم کردن لب ها، تقویت گونه ها، پرکردن چال چانه و گونه، از بین بردن خط اخم، رفع چین و چروک اطراف لب، بهبود طرح لبخند، رفع خط های پیشانی را نام برد.

کاربردهای تزریق ژل و بوتاکس

 

چگونگی عملکرد تزریق ژل و بوتاکس در مشهد

چگونگی عملکرد تزریق بوتاکس: چین و چروک های پوست معمولاً در تضاد با ماهیچه هایی هستند که در زیر آنها قرار دارند. برای مثال، ماهیچه های پیشانی بصورت عمودی هستند و هنگامی که شما ابروهایتان را بالا می برید، خطوط چین و چروک بصورت افقی خواهند بود.

بوتاکس به ماهیچه ها تزریق شده، فعالیت ماهیچه هایی که موجب خطوط اخم می شوند، کاهش یافته و باعث می شود آن ناحیه صاف تر به نظر برسد. خطوط و چین و چروک هایی که حتی در حالت عادی که چهره شما ریلکس هست، روی صورت شما وجود دارند، گزینه مناسبی برای تزریق بوتاکس نیستند.

چگونگی عملکرد تزریق ژل: ژل ها با پرکردن منطقه ای که تحت درمان می باشد و هم سطح کردن آن با دیگر بخش های پوست منجر به کاهش چین و چروک های صورت می شوند. نتایج تزریق ژل بلافاصله قابل مشاهده بوده و به مدت 6 ماه دوام دارد. فرآیند تزریق ژل بدون درد بوده و دوره ریکاوری کوتاهی دارد.

پزشک شما پس از معاینه ناحیه موردنظر، نوع و میزان ژل مصرفی را تعیین کرده، سپس عمل تزریق ژل بدون بی حسی موضعی انجام شده که این فرآیند حدود 30 دقیقه طول می کشد.

چگونگی عملکرد تزریق ژل و بوتاکس

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل و بوتاکس در مشهد

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس:

  • از دست کاری کردن ناحیه ای که تزریق انجام گرفته، به مدت سه ساعت خودداری کنید. از انجام لیزر و دیگر درمان ها به مدت 10 روز بعد از تزریق خودداری کنید.
  • برخی از افرادی که تزریق را انجام می دهند، معتقدند که لبخند زدن و اخم کردن بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس، کمک می کند تا ماده تزریقی مسیرش را به سمت منطقه مورد نظر پیدا کند.
  • به مدت 4 ساعت بعد از بوتاکس دراز نکشید تا ماده بوتاکس به سمت چشمهای شما حرکت نکرده و موجب افتادگی پلک ها نشود.
  • معمولاً 4 تا 7 روز بعد از تزریق، نتیجه قابل رویت خواهد بود. اگر نتیجه مطلوب بعد از دو هفته حاصل نشد، ممکن است نیاز به تزریق بوتاکس اضافی داشته باشید.
  • فعالیت های سنگین از قبیل بلند کردن اشیاء سنگین، تمرینات سنگین به مدت 6 ساعت بعد از تزریق، خودداری کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل:

  • از حرکت دادن یا ماساژ دادن منطقه تزریق شده خودداری کنید.
  • از تمرینات شدید به مدت 24 ساعت خودداری کنید.
  • به مدت 72 ساعت در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • از مصرف مقادیر زیاد الکل یا نمک به منظور جلوگیری از تورم، خودداری کنید.
  • در صورت وجود تورم، از کمپرس سرد به مدت 15 دقیقه در ساعت استفاده کنید.
  • هنگام خوابیدن صورتتان را بالا قرار دهید و در صورت سابقه تورم، سرتان را بالاتر از بدن قرار دهید.

 

آیا تزریق ژل و بوتاکس در مشهد عوارضی به دنبال خواهد داشت؟

تزریق بوتاکس در کنار تاثیرات خوشایندی که دارد، ممکن است سبب یک سری تاثیرات ناخواسته نیز بشود. اگرچه همه این عوارض اتفاق نخواهند افتاد، اما در صورت رخ دادن ممکن است نیاز به درمان دارویی داشته باشید. از عوارض تزریق بوتاکس می توان مواردی مانند قرمزی، درد، تورم، سردرد، دوبینی، افتادگی پلک ها، ظاهر بی حرکت و غیر طبیعی را نام برد. این عوارض کوتاه مدت بوده و به سرعت برطرف خواهند شد.

تزریق ژل نوعی درمان کاملاً ایمن و بدون نیاز به جراحی می باشد که معمولاً عوارض خاصی به دنبال نخواهد داشت. تعداد کمی از افراد بعد از تزریق ژل، دچار عوارض ناشی از تزریق شده اند که این عوارض نیز جدی نبوده و در مدت کوتاهی برطرف خواهند شد. از عوارض تزریق ژل کبودی، واکنش آلرژیک، احساس درد، نتایج ناامیدکننده را می توان نام برد.

 

هزینه تزریق ژل و بوتاکس در مشهد

هزینه تزریق ژل و بوتاکس تحت تاثیر عوامل زیر می باشد:

گستردگی ناحیه ای که نیاز به تزریق دارد. در صورتی که می خواهید مناطق بیشتری از صورت را با تزریق ژل یا بوتاکس درمان کنید، بایستی هزینه بیشتری پرداخت کنید.

منطقه ای که تحت درمان است. برای مناطقی که نیاز به میزان بیشتری از ژل یا بوتاکس دارند، هزینه بیشتر خواهد بود. در مورد این موضوع در جلسه اول صحبت خواهد شد.

میزان ژل و بوتاکس مورد نیاز. کلینیک هایی که هزینه را بر اساس واحد ماده تزریق شده تعیین می کنند، بسته به منطقه تحت درمان و میزان واحد ماده تزریق شده، هزینه متغیر خواهد بود.

فردی که تزریق را انجام می دهد. بسته به تجربه و مهارت فردی که تزریق را انجام می دهد، هزینه متغیر خواهد بود. مسلماً پزشک متخصص نسبت به یک تکنیسین معمولی هزینه بیشتری دریافت می کند.

منطقه جغرافیایی که تزریق را انجام می دهید. مسلماً در شهرهای بزرگ هزینه تزریق ژل و بوتاکس نیز مانند هزینه های دیگر بیشتر خواهد بود.

شهرت پزشک. کلینیک یا یک پزشک با شهرت و اعتبار بالا، هزینه بیشتری را دریافت خواهد کرد.

با انتخاب کلینیک مناسب و واجد شرایط از تزریق ژل و بوتاکس در مشهد بهره برده و از نتایج آن لذت ببرید.

 

دیگر خدمات زیبایی که در شهر مشهد ارائه می شود:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *