زاویه دار کردن صورت در اصفهان به منظور داشتن صورتی V شکل بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است، چرا که صورت های بادامی شکل در مقایسه با دیگر شکل های صورت جذاب تر به نظر می رسند. چندین تکنیک برای کاهش اندازه فک وجود دارد. پس از معرفی مختصری از شهر اصفهان، به تکنیک های زاویه دار کردن صورت در اصفهان می پردازیم.

 

شهر اصفهان در دامنه شرقی کوه های زاگرس از جمله شهرهایی است که شاید تاریخ و سابقه آن به قدمت خود کشوربرمی گردد. این شهربر روی آبرفت زاینده رود بنا شده و طول و عرض جغرافیایی آن به ترتیب 4/51و 32/38 و ارتفاع آن از سطح دریا 1575 متر است. شهر اصفهان از تهران 414 کیلومتر تا شیراز 481 و تا یزد 316 کیلومتر فاصله دارد.اصفهان (پارسی میانه: اسپاهان)  شهری باستانی توریستی در مرکز ایران است. به لحاظ جمعیت بعد از تهران و مشهد، سومین شهر بزرگ ایران و یکصد و شصت و سومین شهر پر جمعیت دنیا محسوب می شود.

 

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند عبارتند از:

 

روشهای زاویه دار کردن صورت در اصفهان

زاویه دار کردن صورت، هم به روشهای جراحی و هم به روشهای غیرجراحی قابل انجام است. از روشهای جراحی زاویه دار کردن صورت، می توان کوچک کردن فک و کوچک کردن چانه را نام برد و از روشهای غیرجراحی زاویه دار کردن صورت می توان تزریق بوتاکس، تزریق ژل، لیفتینگ با نخ، امواج رادیویی، اولتراسوند و تزریق چربی را می توان نام برد.

 

روشهای جراحی زاویه دار کردن صورت

از روشهای جراحی زاویه دار کردن صورت می توان کوچک کردن فک و کوچک کردن چانه را نام برد. برای انجام هر یک از این جراحی ها، نیاز به یک سری اقدامات قبل از انجام جراحی داریم که عبارتند از:

  • داشتن جلسه مشاوره با پزشک قبل از عمل و صحبت کردن در مورد انتظارات مورد نظر بیمار
  • انجام سیتی اسکن جهت دسترسی به تصویر دقیقی از استخوان ها
  • معاینه صورت و بافت های نرم آن
  • بررسی مصرف داروها، ویتامین ها؛ داروهای گیاهی، دخانیات و مواد مخدر
  • انجام آزماش های خون و معاینه شدن توسط پزشک

پس از انجام جراحی به منظور زاویه دار کردن صورت، جهت گرفتن نتیجه ایده آل، نکاتی را بعد از عمل بایستی رعایت کنیم که عبارتند از:

  • هنگام خوابیدن بعد از عمل به مدت یک تا دو هفته سر خود رابالاتر از بدنتان قرار دهید.
  • از کمپرس سرد روی نواحی تحت درمان استفاده کنید.
  • به مدت 2 تا 3هفته از رژیم غذایی نرم استفاده کنید.
  • به مدت یک ماه از فعالیت های شدید جسمی خودداری کنید.

 

روشهای غیرجراحی زاویه دار کردن صورت

تزریق بوتاکس و زاویه دار کردن صورت

بوتاکس موجب کوچک کردن ماهیچه ها شده که موجب می شود تا خط چانه باریک تر به نظر برسد. برای تزریق بوتاکس، پزشک سابقه دارویی شما را بررسی کرده و نقاط تزریق را تعیین می کند. سپس بوتاکس به وسیله سوزن های ریزی یه ناحیه موردنظر تزریق می شود. انجام این فرآیند حدود 5 دقیقه طول کشیده و تاثیرات آن به مدت 4 تا 6 هفته باقی می ماند. پس از درمان بیماران نباید منطقه تحت درمان را به مدت 4 ساعت ماساژ داده یا بمالند.

 

تزریق ژل و زاویه دار کردن صورت

تزریق ژل با برجسته کردن چانه، حالت V شکل را در چهره فرد ایجاد می کند. این روش، غیرجراحی بوده و نتایج آن بلافاصله قابل رویت می باشد و دوره ریکاوری آن کوتاه می باشد.

 

لیفتینگ با نخ و زاویه دار کردن صورت

در روش لیفتینگ با نخ با ورود نخ های لیفتینگ از طریق نقاط ورود و خروج تعیین شده، رشد کلاژن تحریک شده و نهایتاً منجر به ایجاد چهره V شکل می شود. در این روش ایمن، نخ ها قابل جذب بوده و ماندگاری نتایج آن حدود یک تا دو سال می باشد. پس از انجام لیفتینگ با نخ از کمپرس سرد جهت کاهش تورم و کبودی استفاده کنید و از استعمال دخانیات بپرهیزید.

روشهای زاویه دار کردن صورت

 

هزینه زاویه دار کردن صورت در اصفهان

هزینه زاویه سازی صورت بر حسب نوع روش انتخابی متفاوت است. در تزریق ژل و بوتاکس، مسلماً مقدار ماده تزریقی در قیمت تاثیر گذار خواهد بود و زاویه دار کردن به روش جراحی نیز بسته به کلینیک مورد نظر و پزشک مربوطه هزینه متفاوتی خواهد داشت.

 

دیگر خدمات زیبایی که در شهر اصفهان ارائه می شود:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *