نماد سایت بست کلینیک

با زاویه دار کردن صورت در قم بیشتر آشنا شوید

 

زاویه دار کردن صورت در قم به منظور داشتن صورتی V شکل بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است، چرا که صورت های بادامی شکل در مقایسه با دیگر شکل های صورت جذاب تر به نظر می رسند. چندین تکنیک برای کاهش اندازه فک وجود دارد. پس از معرفی مختصری از شهر قم، به تکنیک های زاویه دار کردن صورت در قم می پردازیم.

 

استان قم در مرکز کشور، با مساحتی معادل ۱۴ هزار و ۶۳۱ کیلومتر مربع واقع شده است. این استان از شمال با استان تهران، از شرق با استان سمنان، از جنوب با استان اصفهان و از غرب با استان مرکز همسایه است. مرکز استان قم، شهر قم است که مهمترین شهر این استان نیز به شمار می آید.استان قم در مجاورت کویر مرکزی ایران در جهت غرب آن واقع شده است. حدود ۲۵ درصد از وسعت استان را مناطق کوهستانی و کوهپایه ای تشکیل داده و بقیه مساحت به صورت دشت است. بنابراین؛ ناهمواری های استان قم بر سه ناحیه کوهستانی،  پایکوهی و دشتی تقسیم می شود. نواحی کوهستانی استان بیشتر در قسمت های جنوب و جنوب غربی دیده می شود و بالاترین حجم بارندگی نیز در این مناطق است. از مهم ترین نواحی کوهستانی استان می توان به منطقه شکار ممنوع پلنگ دره  اشاره کرد.

 

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

 

زاویه دار کردن صورت در قم به چه روشهایی انجام می شود؟

زاویه دار کردن صورت، هم به روشهای جراحی و هم به روشهای غیرجراحی قابل انجام است. از روشهای جراحی زاویه دار کردن صورت، می توان کوچک کردن فک و کوچک کردن چانه را نام برد و از روشهای غیرجراحی زاویه دار کردن صورت می توان تزریق بوتاکس، تزریق ژل، لیفتینگ با نخ، امواج رادیویی، اولتراسوند و تزریق چربی را می توان نام برد.

 

روشهای جراحی زاویه دار کردن صورت

از روشهای جراحی زاویه دار کردن صورت می توان کوچک کردن فک و کوچک کردن چانه را نام برد. برای انجام هر یک از این جراحی ها، نیاز به یک سری اقدامات قبل از انجام جراحی داریم که عبارتند از:

پس از انجام جراحی به منظور زاویه دار کردن صورت، جهت گرفتن نتیجه ایده آل، نکاتی را بعد از عمل بایستی رعایت کنیم که عبارتند از:

 

روشهای غیرجراحی زاویه دار کردن صورت

تزریق بوتاکس و زاویه دار کردن صورت

بوتاکس موجب کوچک کردن ماهیچه ها شده که موجب می شود تا خط چانه باریک تر به نظر برسد. برای تزریق بوتاکس، پزشک سابقه دارویی شما را بررسی کرده و نقاط تزریق را تعیین می کند. سپس بوتاکس به وسیله سوزن های ریزی یه ناحیه موردنظر تزریق می شود. انجام این فرآیند حدود 5 دقیقه طول کشیده و تاثیرات آن به مدت 4 تا 6 هفته باقی می ماند. پس از درمان بیماران نباید منطقه تحت درمان را به مدت 4 ساعت ماساژ داده یا بمالند.

 

تزریق ژل و زاویه دار کردن صورت

تزریق ژل با برجسته کردن چانه، حالت V شکل را در چهره فرد ایجاد می کند. این روش، غیرجراحی بوده و نتایج آن بلافاصله قابل رویت می باشد و دوره ریکاوری آن کوتاه می باشد.

 

لیفتینگ با نخ و زاویه دار کردن صورت

در روش لیفتینگ با نخ با ورود نخ های لیفتینگ از طریق نقاط ورود و خروج تعیین شده، رشد کلاژن تحریک شده و نهایتاً منجر به ایجاد چهره V شکل می شود. در این روش ایمن، نخ ها قابل جذب بوده و ماندگاری نتایج آن حدود یک تا دو سال می باشد. پس از انجام لیفتینگ با نخ از کمپرس سرد جهت کاهش تورم و کبودی استفاده کنید و از استعمال دخانیات بپرهیزید.

روشهای زاویه دار کردن صورت

 

هزینه زاویه دار کردن صورت در قم

هزینه زاویه سازی صورت بر حسب نوع روش انتخابی متفاوت است. در تزریق ژل و بوتاکس، مسلماً مقدار ماده تزریقی در قیمت تاثیر گذار خواهد بود و زاویه دار کردن به روش جراحی نیز بسته به کلینیک مورد نظر و پزشک مربوطه هزینه متفاوتی خواهد داشت.

 

دیگر خدمات زیبایی که در شهر قم ارائه می شود:

خروج از نسخه موبایل