نماد سایت بست کلینیک

با لیپوماتیک در زنجان آشنا شوید

لیپوماتیک در زنجانیکی از روشهای نوین پیکرتراشی است که بسیار مورد توجه افرادی قرار گرفته که تمایل دارند اندام دلخواهشان را بسازند. کلینیک ها و پزشکان زیادی در زنجانلیپوماتیک را انجام می دهند. در این مطلب قصد داریم شما را با لیپوماتیک بیشتر آشنا سازیم، اما پیش از آن معرفی مختصری از زنجانخواهیم داشت:

 

شهرستان زنجانمركز استان زنجانبوده و در دره ای وسیع و خشك و محصور بین رشته كوههای شیركوه و خرانق قـرار گـرفته اسـت. ایـن شهـر از شمال به شهرستان اردكان و از شرق به شهرستان بافق و از جنوب به شهرستان تفت و از غرب به استان اصفهان محدود گشته است.این شهر از قرن پنجم رو به گسترش نهاد و اتابكان سهم به سزایی در آبادانی این شهر ایفا كردند. اكثر دانشمندان قرن هفتم و هشتم برای در امان ماندن از هجوم مغول این شهر را مركز فعالیت خود قرار دادند. این شهرستان اماكن دیدنی و جاذبه های جهانگردی متعددی دارد كه از مهم ترین آنها می توان به مسجد كبیر یزد، مسجد جامع فهرج، بقعه سید ركن الدین، مجموعه باغ دولت آباد ، تكیه و مسجد امیر چخماق ، آب انبار شش بادگیری ، آتشكده و برج و باروی قدیمی و … اشاره كرد.

 

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

 

لیپوماتیک در یزد

لیپوماتیک در زنجانبا استفاده از دستگاهی به همین نام انجام می شود، به این صورت که میله کانولا از طریق سوراخ های ریزی که در سطح پوست ایجاد شده وارد شده و با استفاده از امواج و ایجاد ارتعاش، سلول های چربی بدون هیچگونه تخریبی جدا شده و سالم از بدن خارج می شوند. با توجه به سالم بودن سلول های چربی استخراج شده، قابل تزریق به صورت و بدن می باشند.

 

لیپوماتیک در زنجانچه مزایایی دارد؟

با انجام لیپوماتیک در کلینیک های معتبر شهر زنجانو زیر نظر پزشک متخصص از مزایای لیپوماتیک در یزد به عنوان یک عمل زیبایی لذت ببرید.

 

لیپوماتیک در زنجانچه کاربردهایی دارد؟

کاربردهای لیپوماتیک

 

شرایط کاندیدای لیپوماتیک در یزد

مناطق برداشت چربی

 

مراقبت های بعد از لیپوماتیک در یزد

 

عوارض لیپوماتیک

لیپوماتیک نیز مانند همه انواع جراحی های زیبایی، عوارضی را به دنبال خواهد داشت که اکثر آنها سطحی بوده و به سرعت برطرف خواهند شد. چندین مورد از شایع ترین عوارض لیپوماتیک عبارتند از:

حساسیت به لیدوکائین: ماده ای که برای بی حسی استفاده می شود.

خونریزی و کبودی: به منظور جلوگیری از این عارضه، بایستی مصرف آسپیرین و وارفارین را یک یا دو هفته قبل از جراحی قطع نمایید.

عفونت: در صورت استریلیزه بودن کلینیک، این عارضه اتفاق نخواهد افتاد.

حالت تهوع: این عارضه ممکن است به مدت یک هفته بعد از لیپوماتیک طول بکشد.

 

هزینه لیپوماتیک در یزد

عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت لیپوماتیک هستند و این دلیل متفاوت بودن قیمت لیپوماتیک در کلینیک های مختلف است. به هر میزان که پزشک از مهارت و تخصص بیشتری برخوردار باشد، هزینه عمل افزایش می یابد.کلینیک هایی که سابقه بیشتری در انجام این عمل دارند و از تجهیزات مدرن تری استفاده می کنند، بیماران از وجود مشاور بهره مند می شوند، از وسایل یکبار مصرف استفاده می شود و …هزینه بیشتری برای انجام این عمل دریافت می کنند.

 

آیا لیپوماتیک برگشت پذیر است؟

با توجه به اینکه تعداد سلول های چربی تا سن 6 سالگی افزایش می یابد و بعد از آن افزایش حجم این سلول هاست که باعث چاقی می شود، افرادی که با رژیم و ورزش لاغرمی شوند درواقع حجم سلولهای چربی را از دست داده اند اما در لیپوماتیک با برداشته شدن بخشی از چربی ها، تعداد آنها کاهش می یابد، در نتیجه امکان بازگشت چاقی وجود ندارد و اگر وجود داشته باشد به دلیل کاهش تعداد سلول ها مانند گذشته نیست.

 

آیا بعد از لیپوماتیک می توان باردار شد؟

با توجه به اینکه لیپوماتیک منجر به سفت شدن بیش از حد پوست و مانع از کشیدگی آن نمی شود و تنها چربی های زیر لایه پوست را استخراج کرده و برای اعضای داخلی مشکلی ایجاد نمی کند، بنابراین مانعی برای بارداری و زایمان محسوب نمی شود.

 

دیگر خدمات زیبایی که در شهر زنجان ارائه می شود:

خروج از نسخه موبایل