بهترین راهکارهای تقویت مو بعد از کاشت مو چیست؟ برای تقویت موهای کاشته شده مصرف چه مکمل ها و قرص های تقویتی پیشنهاد می شود؟

ریزش مو در برخی از مواقع موجب طاسی سر و در نتیجه کاهش اعتماد به نفس و زیبایی می شود. به همین دلیل کاشت مو و یافتن بهترین راهکارهای تقویت مو بعد از کاشت به شما کمک می‌ کند که از ریزش موهای خود جلوگیری کنید و جذاب تر به نظر بیایید.

اگر به دنبال کم هزینه ترین و بهترین راهکار برای افزایش تاثیرگذاری کاشت مو هستید، ما به شما مصرف مکمل های تقویت مو را پیشنهاد می‌ کنیم. این مکمل ها حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری برای رشد مو و تحریک آن هستند و با کمک به تولید کراتین مورد نیاز مو موجب تقویت فولیکول های کاشته شده مو می شوند.

این محصولات به دلیل برخورداری از مواد مغذی مو باید حداقل به مدت 6 ماه بعد از کاشت مو مصرف شوند که تاثیر این عمل را چندین برابر کنند. قصد ما از نگارش این مطلب کمک به شما برای یافتن بهترین روش های تقویت مو بعد از کاشت برای افزایش تاثیرگذاری آن است.

بهترین مکمل های تقویت مو بعد از کاشت مو

بهترین راهکارهای تقویت مو بعد از کاشت مو

تغذیه سالم و اصولی یکی از عوامل بسیار مهم در افزایش تاثیرگذاری کاشت مو است که به شما کمک می کند، انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز موهای خود را تامین کنید. از آنجایی که بعد از کاشت مو ممکن است دوران نقاهت کوتاهی را سپری کنید، بدون شک مصرف این مکمل ها تا مدت چند ماه بعد از کاشت مو ضروری است.

به دلیل وجود ویتامین های گروه B، زینک و ویتامین C در محتویات مکمل های تقویت مو، زخم های روی پوست ناشی از استخراج فولیکول های مو نیز سریع تر التیام پیدا می کنند. از آنجایی که در عمل کاشت مو فولیکول ها از ناحیه پشت سر برداشته می شوند، از این رو احتمال عدم رشد مجدد آنها وجود دارد.

این مکمل ها با تامین ریزمغذی های مورد نیاز مو هم به موهای کاشته شده و هم برداشته شده کمک می کنند که تقویت شوند و سریع تر رشد کنند. از این رو بهترین راهکارهای تقویت مو بعد از کاشت مو استفاده از مکمل های تقویت کننده است.

بهترین مکمل های تقویت کننده مو بعد از کاشت مو

مراقب های بعد از کاشت مو به خصوص در روزهای اول به شما کمک می‌ کند که عمل موفق آمیزی را تجربه کنید. مکمل های تقویت کننده مو به رشد سریع موها کمک می کنند و با تحریک فولیکول‌ های کاشته شده موجب تقویت آنها می شوند.

این مکمل ها چرخه طبیعی رشد موها برای ساخت سلول های جدید را بهبود می بخشند و مانع از ریزش موها در فاز شوک بعد از کاشت مو می شوند. اگر به دنبال بهترین مکمل های تقویت مو هستید، ولی نمی دانید باید از چه نوعی استفاده کنید، در ادامه مهمترین آنها را عنوان می کنیم.

مکمل های ب کمپلکس یا ویتامین‌ های گروه  B

در صورتی که به دنبال بهترین راهکارهای تقویت مو هستید، از مکمل های تقویت کننده حاوی انواع ویتامین های گروه B به خصوص ویتامین B7(بیوتین) و B12 استفاده کنید.

این محصولات به حفظ سلامت مو و تقویت ساختار آن کمک می کنند. همچنین ویتامین‌ های گروه B با تنظیم متابولیسم پروتئین و چربی ها در   ترمیم زخم های پوست سر بعد از کاشت مو نیز خواص بیشماری دارند.

جلوگیری از ریزش موها بعد از کاشت مو با مصرف مکمل زینک

زینک یا روی از جمله عناصر معدنی مورد نیاز موها است که کمبود آن موجب ریزش شدید مو می شود. مکمل های حاوی زینک مانند یونی زینک و زینک پلاس به دلیل برخورداری از دوز بالای زینک از ریزش موها جلوگیری می کنند. همچنین این مکمل ها موجب ساخت کلاژن و پروتئین کراتین می‌ شوند و با افزایش سرعت تقسیم سلولی موها نتیجه کاشت مو را شگفت انگیز می کنند.

یکی دیگر از خواص مکمل های حاوی زینک، تنظیم سطح هورمون‌ ها است. با استفاده از بهترین راهکارهای تقویت مو از ریزش موی ناشی از مشکلات هورمونی بعد از کاشت مو کاسته خواهد شد. مکمل های تقویت کننده زینک با جذب ویتامین‌ ها و سایر مواد معدنی در بدن به تغذیه رسانی موها نیز کمک می کنند. در واقع این مکمل ها یکی از فاکتورهای مهم در ترمیم بافت مو و زخم های آن هستند. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع مکمل های زینک کلیک کنید.

مکمل های آهن

کمبود آهن از جمله مشکلات شایعی است که موجب ریزش مو می شود. این ماده سطح اکسیژن در بدن را تنظیم می کند و با افزایش خون رسانی به کف سر در تقویت فولیکول‌ های مو موثر است.

مکمل های آهن با تامین این ماده در بدن مانع از کمبود آن می شوند و بهترین نتیجه را از کاشت مو به نمایش می گذارند. همچنین این مکمل با تقویت سیستم ایمنی در ترمیم زخم ها بعد از کاشت مو نیز موثر است.

مکمل های حاوی ویتامین  E

بعد از کاشت، موها دچار ریزش می شوند. بنابراین نباید نگرانی از این بابت داشته باشید. گرافت های کاشته شده مو با مصرف مکمل های حاوی ویتامین E تقویت می شوند و سلامت آنها حفظ خواهد شد. زیرا این ویتامین دارای خواص آنتی اکسیدانی است که از موها در برابر عوامل خارجی و رادیکال های آزاد محافظت می کند.

اگر به دنبال بهترین راهکارهای تقویت مو برای رشد و ترمیم زخم های پوست سر بعد از کاشت مو هستید، مصرف این مکمل را در سبد غذایی روزانه خود قرار دهید. ویتامین E در نرم شدن ناحیه تحت عمل کاشت مو و از بین بردن پوسته های ایجاد شده در اطراف فولیکول‌ های مو نیز بسیار مفید است.

مکمل های ویتامین  C

در ترکیبات بسیاری از مکمل های تقویت کننده مو از این ویتامین استفاده می شود. این محصول به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود از ساختار موهای کاشته شده محافظت می کند و مانع از سست شدن گرافت های مو می شود.

این مکمل فرآیند ترمیم بافت های مو را نیز تسریع می کند و با تحریک سلول های بدن در تولید پروتئین‌ های کلاژن و الاستین موثر است. این دو ماده مهمترین و ضروری ترین پروتئین های مورد نیاز مو هستند که به افزایش ضخامت تارهای مو، تقویت و جلوگیری از ریزش موها کمک می‌ کنند.

مکمل های حاوی ویتامین  A

یکی از بهترین راهکارهای تقویت مو استفاده از مکمل های حاوی ویتامین A است. این مکمل ها در رشد سلول های مو  و تولید سبوم چربی پوست نقش مهمی را ایفا می کنند. به همین دلیل با مصرف این نوع از مکمل های تقویت کننده مو، پوست ناحیه ای که تحت عمل کاشت مو قرار گرفته است، مرطوب می شود و از ایجاد خشکی و خارش پوست سر نیز جلوگیری به عمل می آید.

برای خرید این مکمل ها کافی است به سایت داروخانه آنلاین داروهوم مراجعه کنید و به راحتی نوع مناسب این مکمل ها را سفارش دهید.

در نتیجه…

با انجام بهترین راهکارهای تقویت مو بعد از کاشت مو به موهایی سالم، درخشان و پرپشت دست پیدا خواهید کرد. مواد غذایی سالم اگر همراه با مکمل های تقویت کننده مو مصرف شوند به راحتی کمبود ویتامین ها و مواد معدنی را در بدن جبران می کنند.

این مکمل ها جز بهترین محصولات کمک تغذیه ای به شمار می روند که با برندها و دوزهای متفاوتی در بازار به فروش می رسند. همچنین خرید آنها از طریق وب سایت داروخانه های آنلاین نیز به راحتی امکان پذیر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *