بهترین قرصی که بعد از کاشت مو باید مصرف کرد چیست؟ بهترین مکمل های تقویتی بعد از کاشت مو کدامند؟ در این مطلب به بررسی و معرفی انواع قرص ها و مکمل های تقویتی بعد از کاشت مو خواهیم پرداخت.

مصرف بهترین قرص بعد از کاشت مو التهابات پوست سر را کاهش می‌ دهد، از عفونت گرافت ها جلوگیری می کند و با تقویت فولیکول های مو موجب رشد آنها می شود. مکمل های تقویت کننده مو که بیشتر با فرم قرص به تولید می رسند، با برندها و دوزهای متفاوتی در بازار موجود هستند و هر فرد با توجه به میزان نیاز بدن خود به انواع ویتامین ها و مواد معدنی باید نوع مناسبی از آنها را تهیه کند.

ترکیبات موجود در محتویات بهترین قرص های تقویت کننده مو در نتیجه کاشت مو تاثیر فوق العاده ای دارند و سلامت موهای کاشته شده را تضمین می کنند. زیرا این ترکیبات دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهاب نیز هستند و با کاهش عفونت و زخم روی پوست سر مانع از ریزش گرافت ها می شوند‌.

همچنین به دلیل خواص مرطوب کنندگی ویتامین C موجود در این محصولات، از خشکی و خارش پوست سر در نواحی کاشته شده مو نیز جلوگیری به عمل می آید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بهترین قرص های بعد از کاشت مو و نتیجه آن تا ادامه این مقاله همراه ما باشید.

بهترین قرص های تقویتی بعد از کاشت مو

ترکیبات بهترین قرص بعد از کاشت مو برای تقویت موها

از آنجایی که مکمل های تقویت کننده مو با برندها و دوزهای متفاوتی به تولید می رسند، انتخاب بهترین نوع از آنها تا حدود زیادی به تجویز پزشک و توصیه او بستگی دارد. زیرا پزشک بر اساس نیاز بدن شما و با توجه به ترکیبات هر مکمل، مصرف نوع مناسبی از آن را به شما توصیه می‌ کند.

نکته مهمی که در زمان انتخاب بهترین برند از این مکمل ها باید به آن توجه شود، نوع ترکیبات موجود در آنها است. بدون شک موهای کاشته شده برای تقویت و رشد خود به ویتامین‌ ها، املاح معدنی، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب نیاز دارند.

در برخی از این مکمل ها تمامی این ترکیبات به کار می رود و در برخی دیگر تنها از ویتامین ها و مواد معدنی استفاده می شود. از این رو اگر به دنبال بهترین قرص بعد از کاشت مو می گردید، در محتویات آنها باید ترکیبات زیر به کار رفته باشد:

  • بیوتین یا ویتامین B7
  • روی (زینک)
  • فولیک اسید یا ویتامین B9
  • ویتامین C
  • ویتامین E
  • ویتامین A
  • ویتامین D
  • آهن
  • کلسیم
  • اسیدهای آمینه
  • امگا3

معرفی بهترین مکمل های تقویت کننده مو بعد از کاشت مو

وجود ویتامین‌ ها و مواد معدنی در ترکیبات مکمل های تقویت کننده مو، در نتیجه بخش بودن عمل کاشت مو بسیار موثر است. این مکمل ها موجب بهبود زخم های ناشی از کاشت مو روی پوست سر می شوند و با ترمیم سلول های آسیب دیده پوست و مو شرایط لازم برای رشد گرافت های کاشته مو را ایجاد می کنند.

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این مکمل ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر هستند و مصرف روزانه آنها اثر مخرب رادیکال های آزاد و سایر عوامل خارجی روی موهای کاشته شده را نیز خنثی می کند. در نتیجه با انتخاب بهترین قرص بعد از کاشت مو به طور حتم به موهایی زیبا، درخشان و پرپشت دست خواهید یافت.

برای آشنایی بیشتر با این مکمل ها در ادامه برخی از مفیدترین و بهترین قرص های تقویت کننده مو را بررسی می کنیم.

قرص هیرویت

برخی از پزشکان برای تقویت ساختار مو بعد از کاشت مو، مصرف قرص هیرویت را تجویز می کنند. این قرص حاوی انواع ویتامین‌ های گروه B مثل: B1 ،B2 ،B3، B5 B6 ،B12، زینک، آهن، سیستئین و متیونین است. این ترکیبات در افزایش ضخامت تارهای مو و جلوگیری از ریزش آنها تاثیر فراوانی دارند.

این مکمل به دلیل عدم برخورداری از نگهدارنده ها و طعم دهنده های مصنوعی رشد موها را بعد از کاشت مو به صورت طبیعی افزایش می دهد و به زیبایی و درخشش موها کمک می کند.

قرص ریجن دایت

با مصرف این قرص تمامی مواد مغذی مورد نیاز موها به صورت یکجا تامین می‌ شود و گرافت های مو در محل های کاشته شده استحکام خود را حفظ می کنند. قرص ریجن دایت حاوی زینک، بیوتین، ویتامین E، سلنیوم، مس، فولیک اسید، ویتامین B5 و اسیدهای آمینه ال- سیستئین و متیونین است.

این مواد مغذی به رشد موهای کاشته شده کمک می کنند و دارای خواص آنتی اکسیدانی فراوانی هستند. از این رو سلامت موها حفظ می شود و اثر مخرب رادیکال های آزاد نیز خنثی خواهد شد. قرص ریجن دایت که بهترین قرص بعد از کاشت مو است به دلیل برخورداری از فرمولاسیون آهسته رهش، به تدریج در بدن آزاد می شود و مواد مفید را به فولیکول‌ های مو می رساند.

قرص زینک پلاس

یکی از بهترین قرص های تقویت کننده موها بعد از کاشت مو، زینک پلاس است. این قرص به دلیل برخورداری از زینک، ویتامین C و سایر ویتامین های دیگر به سلامت موها کمک می کند. با مصرف روزانه یک عدد از این مکمل در طول روز تمامی مواد مغذی مورد نیاز موها تامین می شود و سیستم ایمنی به راحتی تقویت خواهد شد.

این قرص برای کمک به رشد فولیکول های کاشته شده یکی از بهترین گزینه ها است. زیرا در محتویات آن از عنصر زینک استفاده می شود. این ماده نقش مهمی در سلامت بافت موهای کاشته شده و ترمیم زخم های ناشی از آن روی پوست دارد.

از این رو با مصرف روزانه این مکمل احتمال ریزش مو بعد از کاشت کاهش پیدا می کند و در مدت زمان کمی حجم موها افزایش می یابد. با مصرف این محصول به موهایی پرپشت، سالم، درخشان و زیبا دست پیدا خواهید کرد.

قرص بیوتین

قرص بیوتین اگر پس از کاشت مو مصرف شود، در روند رشد موها و نتیجه بخش بودن عمل پیوند مو بسیار تاثیرگذار است. زیرا این قرص در محتویات خود مقادیر زیادی بیوتین دارد. این ویتامین یکی از مهمترین ویتامین های گروه B است که در بیشتر مکمل های تقویت کننده مو استفاده می شود.

با مصرف بهترین قرص بعد از کاشت مو تا حداقل ۶ ماه بعد از کاشت مو، شاهد رشد سریع تر موهای کاشته شده خود خواهید بود. همچنین این قرص برای افزایش استحکام فولیکول های کاشته شده مو نیز بسیار مفید است و مانع از ریزش گرافت های تازه پیوند شده می شود. این قرص کمبود بیوتین در بدن را جبران می کند و در سلامت موها نقش مهمی بر عهده دارد.

قرص بیوتین با برندهای متفاوتی در بازار موجود است و در تمامی داروخانه ها به خصوص داروخانه آنلاین داروهوم به فروش می رسد. از آنجایی که بیوتین یا ویتامین B7 در بدن تولید نمی شود، باید این ماده را از طریق مصرف مکمل های بیوتین در بدن تامین کرد. از این رو قرص بیوتین یکی از بهترین قرص های تقویت کننده بعد از کاشت مو است.

در نتیجه…

در صورتی که به دنبال بهترین قرص بعد از کاشت مو می گردید، در این مقاله پرفروش ترین و محبوب ترین آنها را معرفی کرده ایم که می توانید در داروخانه اینترنتی داروهوم daroohome.com اقدام به خرید آنها نمایید. این مکمل ها حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری بدن هستند. این مواد به تقویت موهای کاشته شده کمک می‌ کنند و مانع از ریزش آنها در اثر کاهش مواد مغذی بدن،‌ استرس اکسیداتیو، التهابات و خشکی پوست سر می شوند. با خرید این محصولات از طریق داروخانه های آنلاین به راحتی قادر به دریافت مکمل مورد نظر خود خواهید بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *